Tuesday 3 November 2015

Filled Under:

Astaghfirullah hal 'azim!! Pelakon Fezrul Khan Ditembak Mati ?

Pelakon Fezrul Khan Ditembak Mati ?


Terkejut dengar apabila ada artikel yang mengaitkan Fezrul Khan ditembak mati dalam set penggambaran #Filem Mirip. Mesti ramai yang salah sangka bila artikel sebegitu menjadi viral di media sosial dan tertanya apakah yang berlaku kepada Fezrul Khan sebenarnya.


Fezrul Khan yang melakonkan sebagai watak utama dalam filem Mirip sangat menggemparkan apabila stunt tembak-menembak dilakonkan oleh beliau sendiri tanpa ada pertolongan daripada stuntman sendiri.
Siapa sangka scene-scene sebegini sudah mampu dilakukan oleh pelakon-pelakon tanah air kita sendiri.

"Saya ingin melakukan aksi stunt saya sendiri sebagai pelakon yang sudah lama bertapak dalam industri seni tanah air. Walaupun agak susah, tapi ianya sangat manis dan berharga apabila kita dapat lakukan sendiri aksi-aksi stunt didalam filem ini."

Sebenarnya tiada apa-apa yang berlaku pada Fezrul khan. Semuanya selamat dan itu hanyalah khabar angin dari filem MIRIP yang akan ditanyangkan pada 5 november 2015.




Jangan terlepas untuk saksikan Filem Eksklusif #MIRIP , filem yang akan mengegarkan seluruh pawagam pada 5 November 2015 ini di pawagam #TGVcinemas !!!
Posted by Kaki Share on Tuesday, November 3, 2015




0 comments:

Post a Comment